torsdag, november 29, 2007

Nytt forsøk!

Sprayinga av prikkane vart ikkje god nok i går så i dag mala eg over biletet og fekk hjelp av Hege til å halde sjablongen nede mot biletet medan eg spraya.
Og det blei mykje, mykje betre!

Var berre ikkje fornødg med bakrunnen da eg var ferdig..
.. så eg mala nokre strøk med veldig gjennomskinnelig maling OVER prikkane.
Og det funka! Eg er fornøgd!

Dimensjon blå-maleriet:
100 cm x 100 cm.

Teknikk:
Akryl og spraylakk
Her er litt av engleproduksjonen hittil. Den kvite engelen er ikkje ferdig enda.. men den krevde slik detaljering at eg måtte ha litt pause frå den.
Dette er dagens nye forsøksbilete!
Har mala ein "detalj" av det store, raude biletet!

Dimensjon: 1,22 cm x 60 cm
Zooma inn på detaljen.
Bileta på bloggen er tatt med min supermobiltelefon! Det duger. Om enn ikkje beste kvalitet!

2 kommentarer:

Gry sa...

Wow Ragnhild:) Du he så mange talent, og du slutta aldri å imponere!!! Kult at du e min venn:) Klem Gry

Anonym sa...

så flink du er ragnhild! gleder meg til å se tingene dine ordentlig en gang :D