tirsdag, oktober 17, 2006

Systems for Creativity

Svein Gunnar Kjøde var innom kurset vårt. Han gjekk ut av AHO for kort tid sidan og skreiv diplomoppgava si om "Norwegian Game Industry".

Selskapet han jobba med oppgåva si i heiter "Fun Com". I denne bransjen er det avgjerande å vere kreative og innovative. Lederskapet må ikkje berre klare å legge til rette for rett kreativitet. Den bør også bli satt i gang på det rette tidspunktet! For å oppretthalde eit innovativt miljø er det viktig å la kreativiteten og risktaking få spelerom.
Dette er to parameter ein kan trenast i.
I eit kreativt miljø følger det ofte statusen din i selskapet kor mange riskar du tørr å ta. Økonomiske betingelsar kan også begrense muligheten til å presse grensene.

"Game Lab" er eit anna selskap som er mykje mindre. Desse har ein anna innfallsvinkel enn "Fun Com". Fokuset på kreativitet står i høgsetet.
- Dei har eit bibliotek på arbeidsplassen der alle ansette får pengar til å kjøpe inn nye bøker kvar månad.
- Dei arrangerer festar og inviterer mennesker utanfor selskapet.
- Dei ansette underviser.
- Ansette blir oppfordra til å ghere uoffesielle prosjekt!

Svein Gunnar sin konklusjon er at tid og pengar dreper kreativitet. "Fun Com" har ein komogen stab - noko som ikkje er fordelaktig i eit kreativt miljø. Organsiatorisk kreativitet kan oppretthaldast ved til dømes å bytte arbeidsoppgåver. Det finst ulike typer kreativitet. Dette er det viktig å huske på og respektere!

Ingen kommentarer: